مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:352018-06-23اقتصادي

گلایه از بلاتکلیفی وضعیت استخدامی ناظران کشاورزی


ناظر و نماینده ناظران کشاورزی استان مازندران گفت: امروز ناظران کشاورزی سراسر کشور برای احقاق حق و تجربه و دانش خود از تمامی مسئولان خواستار توجه به این قشر زحمتکش هستند که لازم است تا مسئولان اقدامی عملی را اعمال کنند.

- میثم کاظمی، نماینده ناظران بخش کشاورزی استان مازندران در گفت و گو با ایسنا درباره تجمع جمعی از ناظران کشاورزی مقابل وزارت جهاد کشاورزی توضیح داد: امروز ناظران کشاورزی از سراسر کشور به دلیل نادیده گرفتن و تعیین نشدن تکلیف ناظران کشاورزی، به دنبال دفاع از تخصص و تجربه خود هستند.

برای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی نیاز به آیتم هایی اعم از مدیریت، ایده های نوین، تخصص علمی و عملی، سلامت کاری است.

وی افزود: پرسش ناظران کشاورزی از مسئولان کشاورزی و دولتی این است که ناظران کشاورزی کدام یک از این موارد ذکر شده را دارا نبوده اند، ناظران کشاورزی پس از یک دهه فعالیت جهادی با یک ماه بیمه در سال و حقوق ماهیانه 150 هزار تومان که در خط مقدم کشاورزی این مملکت تلاش کردند شایسته چنین رفتار و بی اعتنایی نیستند.

کاظمی با اشاره به این که ناظران کشاورزی به امید استخدام با تحمل گرما و سرما و عدم امنیت شغلی موجب کاهش مصرف سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی شدند و با کلاس های ترویجی در مزارع و مساجد در ارتقای اقتصاد کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بلاتکلیفی وضعیت استخدامی ناظران کشاورزی

گلایه از بلاتکلیفی وضعیت استخدامی ناظران کشاورزی