مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:062018-06-23فرهنگي

رقابت کمدی ها با جام جهانی!


سینماروها در هفته پیش از فیلم های کمدی استقبال بیشتری کردند، «دلم می خواد» بهمن فرمان آرا هم که دومین هفته اکرانش را پست سر گذاشت، با 700 میلیون تومان فروش آغاز خوبی داشته است.

- سینماروها در هفته پیش از فیلم های کمدی استقبال بیشتری کردند، دلم می خواد بهمن فرمان آرا هم که دومین هفته اکرانش را پست سر گذاشت، با 700 میلیون تومان فروش آغاز خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین، تب و تاب جام جهانی فوتبال هنوز سایه سنگینی بر سر سینما انداخته و رونق سینماها در هفته گذشته نیز تا اندازه زیادی تحت تاثیر این رویداد بزرگ ورزشی قرار گرفت.

بیراه نبود تهیه کننده های زیادی پیش حتی از زمان جشنوار فیلم فجر تصمیم گرفتند تکلیف اکران فیلمشان را کاملا مشخص کنند و آن را به بعد از تمام شدن جام جهانی موکول کنند.

تصمیم درستی که هم به نفع تهیه کنندگان است و هم علاقه مندان به سینما.

اما با این اوصاف سینماها همچون گذشته به فعالیت شان ادامه می دهند و از چهارشنبه هفته پیش نیز تعدادی فیلم جدید جای خودشان را به فیلم هایی که مدت ها بود از اکرانشان گذشته بود دادند.

روند فروش فیلم های در حال اکران در هفته گذشته گرچه تحت تاثیر جام جهانی فوتبال بود اما مخاطبان کما و بیش برای تماشای فیلم های سینمایی به سالن ها رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کمدی ها با جام جهانی!

رقابت کمدی ها با جام جهانی!