مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:002018-06-23اقتصادي

ساختمان جدید پلاسکو منطبق با طرح تفصیلی بازسازی می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان جدید پلاسکو قطعاً منطبق با طرح تفصیلی احداث می شود، گفت: تمامی قوانین مربوط به طرح تفصیلی از جمله عقب نشینی در اجرای این پروژه لحاظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی با بیان اینکه مجوز اولیه برای شروع خاک برداری ساختمان پلاسکو همزمان با عید فطر صادر شد، اظهار کرد: مدیریت شهری به بنیاد مستضعفان مهلت داد طی دو ماه تمامی مدارک و مستندات لازم برای دریافت مجوز نهایی را تحویل شهرداری تهران دهد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری نیز وعده داد تا در صورت ارائه مدارک، موضوع صدور مجوز برای پلاسکو را در اولویت برنامه های خود قرار دهد، عنوان کرد: در حال حاضر، جلسات فشرده شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان برای پیگیری ساخت پلاسکوی جدید به طور مرتب برگزار می شود و در صورت طی تشریفات قانونی و اداری، طی دو ماه آینده مجوز ساخت پلاسکو صادر می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در زمان ساخت ساختمان پلاسکو، طرح تفصیلی وجود نداشت و بسیاری از قوانین شهرسازی در اجرای این پروژه رعایت نشد، بیان کرد: ساختمان جدید پلاسکو منطبق با طرح تفصیلی احداث می شود و در صورت نیاز، موضوعاتی نظیر عقب نشینی در ساختمان جدید اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید پلاسکو منطبق با طرح تفصیلی بازسازی می شود

ساختمان جدید پلاسکو منطبق با طرح تفصیلی بازسازی می شود