مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 14:362018-06-23سياسي

نابسامانی اقتصادی مراجعه مردم به قوه قضاییه را بیشتر کرده است


اکنون حضور و ورود مردم به مجموعه قضایی بیشتر شده و نابسامانی اجتماعی و اقتصادی مراجعه مردم به قوه قضاییه را بیشتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، هادی ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، مفاسد اخلاقی و طلاق در ساوه رو به فزونی است که غفلت از این آسیب ها خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی قوه قضاییه اظهار کرد: در زمان حاضر هجمه ها علیه این قوه است و توقعات مردم از این مجموعه نیز بسیار بالا است که وضعیت اقتصادی حاکم اوضاع را نابهنجارتر از گذشته کرده است.

رییس دادگستری ساوه بیان کرد: اکنون حضور و ورود مردم به مجموعه قضایی بیشتر شده و نابسامانی اجتماعی و اقتصادی مراجعه مردم به قوه قضاییه را بیشتر کرده است.

ملکی با اشاره به این که بیشترین پرونده ها مربوط به امور مالی است، گفت: رفع مفاسد اقتصادی یکی از مهم ترین دغدغه های رهبری است و قوه قضاییه خود را مکلف به اجرای درست قانون می داند.

وی افزود: عدم اجرای درست قانون و نبود اقدام مناسب و به موقع برخی ادارات، نارضایتی مردم را افزایش داده و باعث مراجعه بیشتر مردم به دستگاه قضایی شده و انتظار و توقعات مردمی را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی اقتصادی مراجعه مردم به قوه قضاییه را بیشتر کرده است

نابسامانی اقتصادی مراجعه مردم به قوه قضاییه را بیشتر کرده است