مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 13:002018-06-23اقتصادي

روزشمار راه آهن هفته آینده فعال می شود/راه اندازی 24 سایت گردشگری در اردبیل


با تامین اعتبار راه آهن اردبیل از هفته آینده دو دستگاه روزشمار و مانیتورینگ برای پروژه راه آهن اردبیل فعال بوده و روشن خواهند شد.

- استاندار اردبیل گفت: با تامین اعتبار راه آهن اردبیل از هفته آینده دو دستگاه روزشمار و مانیتورینگ برای پروژه راه آهن اردبیل فعال بوده و روشن خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر بهنامجو در نشست با روسای اتحادیه های صنفی با محوریت اجرای طرح مهارت و آموزش در محیط واقعی کار در استانداری اردبیل اظهار کرد: فرارسیدن روز اصناف را به فعالان این بخش تبریک می گوییم چرا که بیشترین اشتغال در بخش خدمات اتفاق می افتد و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت این بخش زمینه اشتغال و بهبود معیشت مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل به نقطه امیدبخش رسیده است، به طوری که از یک هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه 500 میلیارد تومان به شکل منایع دولتی تامین شده است، خاطرنشان کرد: بعد از دو ماه پیگیری در تهران موفق شدیم برای اولین بار و در قالب یک فاینانس نقدی و به شکل داخلی برای راه آهن اردبیل 750 میلیارد تومان منابع بانکی مصوب کنیم تا بازپرداخت آن را نیز دولت انجام دهد.

استاندار اردبیل با قدردانی از مدیرعامل بانک ملی و پیگیری مسئولان استان و نمایندگان در تخصیص این منابع بیان کرد: با اطمینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار راه آهن هفته آینده فعال می شود/راه اندازی 24 سایت گردشگری در اردبیل

روزشمار راه آهن هفته آینده فعال می شود/راه اندازی 24 سایت گردشگری در اردبیل