مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 12:212018-06-23بين الملل

«شام کاری» وزیر خارجه آمریکا با پادشاه اردن در واشنگتن


طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه این کشور با پادشاه اردن در واشنگتن یک «شام کاری» داشته و دو طرف درباره مسائلی از قبیل روابط دوجانبه و فلسطین رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که رایزنی های فرستادگان رییس جمهور آمریکا با مقام های ارشد برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی درباره طرح موسوم به معامله قرن ادامه دارد، وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن از پادشاه اردن میزبانی کرد.

در روزهای اخیر، جرد کوشنر داماد و مشاور رییس جمهور آمریکا  با سران عربستان سعودی، اردن، مصر، قطر و رژیم صهیونیستی دیدار و درباره تلاش های دولت ترامپ برای تحقق سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده است.

طبق گزارش ها، معامله قرن طرح آمریکا برای حل منازعه فلسطینی و اسراییلی از طریق مجبور کردن فلسطینیان به امتیازدهی از جمله درباره شهر قدس اشغالی و زمینه سازی برای ایجاد ائتلاف منطقه ای با مشارکت کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی، است.

در تازه ترین تحرک ها درباره موضوع فلسطین، پادشاه اردن که اخیرا با فرستادگان ترامپ دیدار داشته، به واشنگتن سفر کرده است.

پادشاه اردن و کوشنر داماد و مشاور رییس جمهور آمریکا   عبدالله دوم در اولین دیدارش با مقام های آمریکایی، با مایک پامپئو دیدار کرد و میزبان آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شام کاری» وزیر خارجه آمریکا با پادشاه اردن در واشنگتن

«شام کاری» وزیر خارجه آمریکا با پادشاه اردن در واشنگتن