مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 12:212018-06-23سياسي

سردار شیرازی تصریح کرد تأکید مقام معظم رهبری بر هم افزایی بین نیروهای مسلح


رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان های امام و نظام است، - تأکید دارند.

"، سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان های اثرگذار در نیروی انتظامی است که باید در جهت انجام مأموریت ها به فرماندهی این نیرو کمک کند.

وی افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید از لحاظ معنوی بیشتر تقویت شود و این موضوع از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می شود.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: سلامت فکر،عمل و اخلاق قطعا خواهد توانست ارتباط شما با مردم را افزایش داده و اعتماد عمومی نسبت به این نیرو را ارتقاء دهد.

سردار شیرازی با بیان اینکه مجموعه اقدامات عقیدتی سیاسی باید به تمامی قسمت های ناجا از پایین ترین رده تا بالاترین آن و همچنین در خانواده کارکنان اثرگذار باشد، گفت: ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده آنان باید مدنظر قرار گیرد.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شیرازی تصریح کرد تأکید مقام معظم رهبری بر هم افزایی بین نیروهای مسلح

سردار شیرازی تصریح کرد تأکید مقام معظم رهبری بر هم افزایی بین نیروهای مسلح