مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 11:502018-06-23اجتماعي

آمار دقیقی از آزارهای جنسی کودکان نیست/ قربانیان غالبا دخترند


بیماری پدوفیلیا یا همان آزار جنسی در کودکان یک اختلال روانی بوده که فرد از لحاظ جنسی جذب کودکان می شود.

- با توجه به اهمیت و نقش دوران کودکی در رشد و نمو طبیعی، روانی و اجتماعی فرد لازم است همه کسانی که به نحوی با کودکان سر و کار دارند با عوامل موثر در این مشکل عمده اجتماعی و حقوق کودک آشنا باشند و آموزش های موثر به افراد دخیل در تیم بهداشتی داده شود تا با تشخیص به موقع و دقیق، عوارض ناشی از این مشکل کاسته شود و تحقق این امر بدون همکاری نهادهای دولتی و مشارکت فعال افراد امکان پذیر نخواهد بود.

باید آموزش های لازم را برای دانش آموزان و کودکان با توجه به وضعیت آموزشی و براساس موضوعات اجتماعی، فرهنگی و ارزشی جامعه ما تطبیق داده و آگاهی لازم را به آن ها داده شود.

*فرزندان طلاق محبت را در بیرون از خانواده جستجو می کنند غلامعلی نیکپور رییس مرکز آموزش عالی سازمان بهزیستی، فنی و اجتماعی استان در گفت و گو با ایسنا، بابیان این که طلاق در جامعه باعث تک والدینی شدن فرزندان می شود تصریح کرد: زمانی که فرزندان سرپرست خود را از دست می دهند؛ دیگران به خود اجازه ورود به حریم آن ها را می دهند.

وی بااشاره به این کودکان طلاق زمانی که محبت را در درون کانون خانواده نیابند به دنبال مسائل عاطفی در بیرون خانه جستجو می کنند و این امر سبب بروز وضعیت بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دقیقی از آزارهای جنسی کودکان نیست/ قربانیان غالبا دخترند

آمار دقیقی از آزارهای جنسی کودکان نیست/ قربانیان غالبا دخترند