مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 11:312018-06-23اقتصادي

وزیر نفت عربستان: تولید نفت اوپک و غیر اوپک یک میلیون بشکه افزایش می یابد


عربستان و روسیه به دنبال اصلاح تولید نفت بودند و موفق شدند تا اوپک را مجاب به افزایش تولید نفت کنند هرچند که ایران با آن مخالف بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از العربیه خالد الفالح وزیر انرژی و منابع طبیعی عربستان بعد از جلسه روز گذشته اوپک با اشاره به اینکه اعضای اوپک و غیر اوپک بعد از جلسه روز جمعه توافق کردند تولید نفت یک میلیون بشکه افزایش یابد گفت: این افزایش تولید براساس سقف تولید نفت اوپک خواهد بود.

وی با تاکید براینکه این پیشنهادی بود که عربستان آن را مطرح کرد گفت: عربستان سعودی و روسیه در تلاش برای اصلاح تولید نفت توسط اعضای اوپک و غیر اوپک بودند و به قصد داشتند تا تولید نفت را به میزان یک میلیون بشه افزایش دهند هرچند که ایران تا روز جمعه صبح با این پیشنهاد شدیدا مخالفت می کرد.

این گزارش حاکی است منابع خبری دیگر از توافق اوپک اعلام کرده اند آنچه که در توافق صورت گرفت عملا اتفاق نخواهد افتاد زیرا برخی از کشورهای عضو  اوپک نمی توانند براساس سهمیه خود تولید کنند و این کار دشوار است که باید دید آیا عربستان و دیگر کشور ها این فاصله را پرخواهند کرد یا اوپک به آنها مجوز این کار را نخواهد داد.

آنچه که از این جلسه خارج شد این را نشان می دهد که اعضا باید به توافق 100 درصد گذشته باز گردند و فاصله کاهش 600 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت عربستان: تولید نفت اوپک و غیر اوپک یک میلیون بشکه افزایش می یابد

وزیر نفت عربستان: تولید نفت اوپک و غیر اوپک یک میلیون بشکه افزایش می یابد