مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 10:562018-06-23سياسي

پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی افتتاح شد/ افتتاح 5پروژه همزمان در تهران


بنابر اعلام معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران امروز در قالب افتتاح 5 پروژه عمرانی شهر تهران، پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی نیز به بهره برداری رسید.

- ایرج معزی در افتتاح پروژه های شهر تهران اظهار داشت: 5 پروژه پل دسترسی از بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب بلوار ارتش به همراه مسیر راستگرد غرب به جنوب تقاطع، فاز نخست تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا.

هاشمی رفسنجانی، مقاوم سازی و تغییر وضعیت پل کریمخان، کانال کمکی سرخه حصار (حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد) و بهسازی جاده دسترسی به مجتمع پسماند گود آبعلی، امروز رسما به بهره برداری می رسند.

معزی بیان داشت: پل دسترسی از بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب بلوار ارتش و مسیر راستگرد غرب به جنوب این تقاطع، بخش های دیگری از هسته مرکزی پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی است و با گشایش آن ها نه تنها دسترسی ایمن و سریع شهروندان به غرب بلوار ارتش و میدان اقدسیه تامین خواهد شد بلکه امکان جمع آوری بار ترافیک شاخه شمالی محور دارآباد و هدایت آن به بزرگراه امام علی (ع) فراهم می شود.

وی افزود: از طرفی طبقه دوم تونل آرش-اسفندیار که به عنوان فاز نخست این پروژه راهگشای ترافیکی شناخته می شود، شامل بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی افتتاح شد/ افتتاح 5پروژه همزمان در تهران

پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی افتتاح شد/ افتتاح 5پروژه همزمان در تهران