مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 10:352018-06-23اقتصادي

اعطای تسهیلات حمایتی به 789 زندانی نیازمند توسط بانک صادرات ایران


​بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام اقدامات انسان دوستانه، از ابتدای سال 95 تا پایان اردیبهشت 97، با اعطای وام های قرض الحسنه به بیش از 789 زندانی معسر و نیازمند اسباب رهایی و رفع گرفتاری آنان را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، تخصیص وام های قرض الحسنه به بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی طی سال 95 و 96 و تداوم عمل به مسئولیت های اجتماعی در سال جاری، همچنان در دستور کار بانک صادرات ایران قرار داشته که در این میان، توجه به زندانیان بدهکار و نیازمند در هماهنگی با ستاد دیه کشور نیز از جمله این اقدامات بوده است.

بانک صادرات ایران از ابتدای سال 95 تا پایان اردیبهشت ماه 97 با اعطای 789 فقره وام قرض الحسنه به ارزش بالغ بر 280 میلیارد ریال از زندانیان بدهکاران و نیازمند حمایت کرده است.

پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج، مشاغل خانگی، اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان وایثارگران)، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، نوسازی بافت های فرسوده، حوادث قهری، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و حمایت از سپرده گذاران موسسات ثامن، میزان و پدیده شاندیز از جمله مهم ترین فعالیت های حمایتی بانک صادرات ایران طی 2 سال گذشته بوده که نتایج مهمی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات حمایتی به 789 زندانی نیازمند توسط بانک صادرات ایران

اعطای تسهیلات حمایتی به 789 زندانی نیازمند توسط بانک صادرات ایران