مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 09:412018-06-23پزشكي

راهکار های طب سنتی برای مشکلات زانو/ دلیل صدا دادن زانو چیست؟


در این مطلب 3 راهکار ساده طب سنتی برای درمان صدادادن زانو و مشکلات آن توضیح داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، اگر صدا دادن و تق تق زانو با درد و مشکلات حرکتی همراه باشد باید به طبیب مراجعه کنید تا مشخص شود که آیا زانوی شما آسیب دیده یا خیر، طبیب زانوی شما را برای تعیین علت وجود صدا معاینه می کند تا به شما در انتخاب روش درمان کمک کند.

زمانی که صدای زانوی شما با درد و تورم همراه نیست جای نگرانی وجود ندارد؛ در اغلب اوقات، صدا دادن و تق تق زانو به دلیل خارج شدن هوای اضافی به دام افتاده در مفصل است همچنین صدای تق تق ممکن است به علت این باشد که زانو به دلیل تحمل فشار زیاد یا اصطکاک در حال اصلاح شرایط خود است، این دقیقاً مشابه حس شکستن قولنج انگشتان یا مفاصل دیگر است.

درمان صدادادن و تق تق زانوبرای درمان صدا دادن و تق تق زانو بایدروغن مالی زانو صبح و شب با روغن سیاهدانه انجام شود خصوصاً اگر مفصل ورم نداشته و خشک باشد.

ماساژهمه افراد از ماساژ لذت می برند نه فقط به دلیل احساس خوب که ماساژ به انسان می دهد بلکه به دلیل تحریک جریان خون، شل شدن عضلات و احساس آرامش زیاد بعد از ماساژ؛ برای زانو هم همین طور است، با ماساژ زانو، خون و اکسیژن بیشتری به مفاصل می رسد که به زانو کمک می کند تا خود را بهبود دهد؛ ماساژ زانو همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های طب سنتی برای مشکلات زانو/ دلیل صدا دادن زانو چیست؟

راهکار های طب سنتی برای مشکلات زانو/ دلیل صدا دادن زانو چیست؟