مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 09:212018-06-23حوادث

واژگونی میکسر بتن در جاده خاوران +عکس


واژگونی میکسر بتن در جاده خاوران با تلاش آتش نشانان، و نجات راننده به خیر گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، با دریافت خبر واژگونی میکسر از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 13 ظهر دیروز زنگ ایستگاه 121 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 2 روانه ی جاده خاوران شرق، روبروی شهرک خاورشهر کرد.

مجید زکی زاده فرمانده ی آتش نشانان، در این باره اظهار داشت: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون میکسر به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو پس از انحراف از مسیر اصلی، واژگون و پس از برخورد با نیوجرسی وسط جاده از حرکت متوقف و با کمک حاضرین در محل، راننده ی آن نیز از خودرو خارج شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی و ایمن سازی محل حادثه مشغول جلوگیری از نشت گازوییل کامیون شد.

فرمانده ی آتش نشانان خاطر نشان کرد: نیرو های عملیات پس از رفع نشت گازوییل و درخواست جرثقیل برای بلند کردن این خودروی سنگین، با به حالت اولیه درآوردن کامیون و انتقال آن به حاشیه ی امن جاده، پس از شستشو و ایمن سازی محل حادثه با تحویل به عوامل راهور منطقه، به عملیات خود پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی میکسر بتن در جاده خاوران +عکس

واژگونی میکسر بتن در جاده خاوران +عکس