مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 09:162018-06-23حوادث

کشف 86 قبضه سلاح غیرمجاز در 5 روز گذشته در سطح خوزستان


پلیس خوزستان در 5 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی، موفق به شناسایی و دستگیری 67 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

- سردار حیدرعباس زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز ودارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان(اهواز) و شهرستان های آلوده به سلاح در استان خوزستان در 5 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی ودستگیری 67  نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز ودارندگان سلاح غیر مجاز شدند.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان تعداد 71 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی، جمعاً تعداد 86 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و 635 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

سردار عباس زاده در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها در هر شرایط برخوردقانونی وقاطع داشته باشد و ان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 86 قبضه سلاح غیرمجاز در 5 روز گذشته در سطح خوزستان

کشف 86 قبضه سلاح غیرمجاز در 5 روز گذشته در سطح خوزستان