مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 08:552018-06-23سياسي

تاکید کلانتری بر مسئولیت تاریخی کشورهای صنعتی برای حفظ محیط زیست


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اجلاس دو روزه «وزرا برای اقدام زیست محیطی» بر مسئولیت تاریخی کشورهای صنعتی در خصوص تامین منابع مالی، انتقال فناوری و ظرفیت سازی برای کشورهای کمتر توسعه یافته در زمینه محیط زیست تاکید کرد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اجلاس دو روزه وزرا برای اقدام زیست محیطی بر مسئولیت تاریخی کشورهای صنعتی در خصوص تامین منابع مالی، انتقال فناوری و ظرفیت سازی برای کشورهای کمتر توسعه یافته در زمینه محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در اجلاس جهانی تغییرات آب و هوایی که به میزبانی بروکسل تحت عنوان نشست وزرا برای اقدام زیست محیطی تصریح کرد: روش های سیاسی سازی در کنوانسیون، مغایر روح حاکم بر همکاری های جمعی است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های فراوان کشور در حوزه های زیست محیطی از اعمال تحریم های ظالمانه هیات حاکمه آمریکا به شدت انتقاد کرد.

ملاقات رییس سازمان حفاظت محیط زیست با وزرای محیط زیست نروژ، آلمان و لهستان کلانتری همچنین در حاشیه سفر به بروکسل با اولوا الوستون - وزیر محیط زیست نروژ - دیدار کرد و دو طرف بر گسترش همکاری های محیط زیستی به ویژه علاقه مندی به همکاری در حوزه مدیریت سواحل و آلودگی های دریایی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کلانتری بر مسئولیت تاریخی کشورهای صنعتی برای حفظ محیط زیست

تاکید کلانتری بر مسئولیت تاریخی کشورهای صنعتی برای حفظ محیط زیست