مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 08:502018-06-23سياسي

طرح حمایت مالی از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز صورت می گیرد


نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی، نهادی انقلابی با هویت اسلامی است که با روحیه جهادی و با تکیه بر توانمندی های خود توانسته، - طرح حمایت مالی از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز صورت می گیرد نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی، نهادی انقلابی با هویت اسلامی است که با روحیه جهادی و با تکیه بر توانمندی های خود توانسته، نقش تاثیرگذاری در رفع نیازهای استان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی در جریان بازدید از جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: پیشرفت جهاددانشگاهی استان در بخش های آموزشی، پژوهشی و درمانی و به خصوص تامین فضا و امکانات مناسب برای مراکز آموزشی علمی کاربردی و تخصصی کوتاه مدت جهت استفاده دانشجویان و فراگیران قابل تحسین است.

وی فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی را ارزشمند و گره گشای بخشی از مشکلات مردم خواند و اظهار کرد: برای افزایش رفاه مردم جهت درمان و رضایت حال زوجین نابارور، پیگیر حمایت و تسهیلات لازم جهت توسعه فعالیت این مرکز هستم و خواهم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: جهاددانشگاهی به عنوان پتانسیل استانی در حوزه سلامت باروری، در تامین، ارتقاء تجهیزات و افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت مالی از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز صورت می گیرد

طرح حمایت مالی از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز صورت می گیرد