مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 08:102018-06-23بين الملل

پادشاه اردن در واشنگتن با پامپئو دیدار کرد


پادشاه اردن در واشنگتن با وزیر امور خارجه آمریکا درباره "همکاری ها و مشارکت استراتژیک میان دو کشور و نیز تحولات منطقه و جهان" گفت وگو کرد.

- پادشاه اردن در واشنگتن با وزیر امور خارجه آمریکا درباره "همکاری ها و مشارکت استراتژیک میان دو کشور و نیز تحولات منطقه و جهان" گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، عبدالله دوم، پادشاه اردن در این دیدار ضمن بررسی تلاش هایی که برای پیشبرد روند صلح در منطقه انجام می شود بر لزوم افزایش تلاش ها برای از سرگیری مذاکراتی جدی و سازنده میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی براساس راه حل تشکیل دو کشوری و با هدف تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتخت قدس شرقی تاکید کرد.

بنا بر اعلام دفتر عبدالله دوم، در این دیدار درباره نقش آژانس امداد و کار پناهجویان فلسطینی (آنروا) و لزوم حمایت از آنها و ادامه ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به آنان پرداخته شد.

همچنین دو طرف درباره سوریه نیز بر لزوم حمایت از تلاش ها جهت دستیابی به راه حل سیاسی در چارچوب مذاکرات ژنو و لزوم حفظ منطقه کاهش تنش در جنوب غرب سوریه تاکید کردند.

جمانه غنیمات، سخنگوی دولت اردن درباره سفر پادشاه این کشور به واشنگتن اظهار داشت: در این سفر مسائل منطقه بررسی شده و بر لزوم پیشبرد روند صلح تاکید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن در واشنگتن با پامپئو دیدار کرد

پادشاه اردن در واشنگتن با پامپئو دیدار کرد