مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 01:502018-06-22اقتصادي

مقاوم سازی 6 خوابگاه دانشگاه تهران در تابستان امسال


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از نیاز این دانشگاه به بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای مقام سازی خوابگاه ها خبر داد و گفت: در تابستان امسال 6 خوابگاه این دانشگاه مقاوم سازی می شوند.

- دکتر حسین به نژاد در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب، اظهارکرد: یکی از اقدامات اساسی دانشگاه تهران در حوزه خوابگاه ها، این است که پروژه مقاوم سازی ساختمان های خوابگاه ها در تابستان امسال ادامه پیدا کند و امیدوار هستیم بتوانیم از کمک های صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه بهره مند شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 6 خوابگاه در دانشگاه تهران وجود دارد که به طور اساسی به مقاوم سازی نیاز دارد و در صورت حمایت صندوق رفاه دانشجویان امیدوار هستیم بتوانیم امسال کار بازسازی و مقام سازی این ساختمان ها صورت بگیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: در سال جاری 700 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها اعتبار اختصاص می دهند بیش از 8 میلیارد تومان برای مقاوم سازی ساختمان های خوابگاهی دانشگاه به بودجه نیاز داریم.

دکتر به نژاد با بیان اینکه بیش از 10 هزار دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه تهران وجود دارد، گفت: اگر میزان مبلغ تخصیصی به حوزه خوابگاه های دانشگاه تهران را در تعداد دانشجویان ساکن در این خوابگاه ها تقسیم کنیم، مشاهده می کنیم اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 6 خوابگاه دانشگاه تهران در تابستان امسال

مقاوم سازی 6 خوابگاه دانشگاه تهران در تابستان امسال