مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 22:362018-06-22بين الملل

شمار زیادی از عناصر «ارتش آزاد» به ارتش سوریه پیوستند


مرکز مصالحه «حمیمیم» وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اولین گروه از نیرو های گروهک «ارتش آزاد» در جنوب سوریه به ارتش این کشور ملحق شده اند.

- مرکز مصالحه حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اولین گروه از نیرو های گروهک ارتش آزاد در جنوب سوریه به ارتش این کشور ملحق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز آشتی حمیمیم روسیه در سوریه خبر داد که گروهی از نیروهای وابسته به مخالفان دولت سوریه موسوم به ارتش آزاد سوریه به ارتش سوریه ملحق شده اند.

شبکه تلویزیونی راشاتودی روسیه به نقل از این مرکز که وابسته به وزارت دفاع روسیه است، گزارش کرد که شمار زیادی از نیروهای ارتش آزاد موافقت کرده اند که به نیروهای دولتی سوریه ملحق شوند؛ این اولین گروه از نیروهای ارتش آزاد است که به ارتش سوریه می پیوندد.

مرکز مصالحه روسیه نوشت که وجدی ابو ثلیث ، فرمانده این نیروها گفته است نیروها تحت فرمانش در کنار ارتش سوریه یا جبهه النصره و داعش خواهند جنگید.

مرکز حمیمیم همچنین اعلام کرد که ارتش سوریه به 2 شهرک الشیاح و داما واقع در منطقه کاهش تنش در جنوب این کشور وارد شده است.

ارتش سوریه جمعه طی عملیاتی موفق شد 2 روستا البستان و دیر داما را در ریف شمال غربی استان السویدا آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار زیادی از عناصر «ارتش آزاد» به ارتش سوریه پیوستند

شمار زیادی از عناصر «ارتش آزاد» به ارتش سوریه پیوستند