مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 19:362018-06-22سياسي

همایش اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی برگزار شد+ تصاویر


مسوولین اتحادیه ها ، صنوف و بازاریان و جمع کثیری از فعالان اقتصادی با حضور پرشور در مرقد مطهر امام راحل (ره) ، روز ملی اصناف را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصناف، بازاریان و اتحادیه های صنفی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهداء با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نموده و با اهدی تاج گل و قرائت فاتحه ، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را که همواره بر احقاق حقوق عامه تاکید داشتند را گرامی داشته و با اتحاد و همدلی بار دیگر نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی پیمان بستند.

در این مراسم قاسم نوده فراهانی عضو هییت رییسه اتاق اصناف تهران ضمن تبریک به فعالان ، اعضاء و مسوولین اصناف کشور گفت : اصناف و بازاریان همان گونه که امام خمینی (ره) به آن اشاره کرده اند، پشتوانه ای برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند و همواره آماده اند تا در کنار دولت ، موجب تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، حمایت از کالای ایرانی ، بهبود کسب و کار و اشتغال زایی شوند .

نوده فراهانی ضمن اشاره به انتخابات اخیر اتاق اصناف تهران اظهار داشت : بازاریان و اصناف به دلیل حضور پر رنگ شان در صحنه های حساس تاریخ معاصر ایران، یکی از نیروهای اجتماعی فعال محسوب می شوند که در تحولات دوران انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی برگزار شد+ تصاویر

همایش اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی برگزار شد+ تصاویر