مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 18:462018-06-22ورزشي

مسابقات آسیایی جاکارتا در 40 رشته ورزشی برگزار می شود


معاون اجرایی شورای المپیک آسیا گفت: مسابقات آسیایی جاکارتا در 40 رشته ورزشی با 465 رویداد ورزشی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حیدر فرمان عصر امروز در جلسه دیدار اعضای شورای کمیته المپیک آسیا با استانداری اصفهان اظهار کرد: همان طور که می دانید هدف مان ارتقای مسابقات آسیایی است که هجدهمین دوره آن در جاکارتا برگزار می شود.

وی افزود: برنامه فان ران را در 22 شهر برگزار شده است که 23 شهر تهران بوده است و بیست و چهارمین شهر اصفهان است و همان طور که مستحضر هستید اهمیت ایران عاملی شده است که در دو شهر این برنامه اجرا شود.

معاون اجرایی شورای المپیک آسیا گفت: این نشان دهنده آن هست که توجه دیگران را به این موضوع جلب کنیم که می خواهیم مسابقات آسیایی را در ایران برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی جاکارتا در 40 رشته ورزشی با 465 رویداد ورزشی برگزار می شود؛ 465 مدال طلا اهدا خواهد شد و بیش از 15 هزار ورزشکار حضور خواهند داشت که نشان دهنده بزرگ ترین مسابقات آسیایی در تاریخ این قاره خواهد بود.

فرمان اذعان داشت: تاریخی ترین مسأله که اصفهان در سطح آسیا برگزارکننده آن است، این جا هستیم که قابلیت های اصفهان را در بخش های مختلف بررسی کنیم تا در آینده تصمیم بگیریم چگونه می توانیم از این ظرفیت ها در رویدادهای آینده استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات آسیایی جاکارتا در 40 رشته ورزشی برگزار می شود

مسابقات آسیایی جاکارتا در 40 رشته ورزشی برگزار می شود