مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 18:112018-06-22پزشكي

گزارش تصویری / مهدی بلوریان به سوی نور


«آیسل اَمری» دختربچه 5 ساله ‎ای است که به صورت ژنتیکی با چشمانی بسته به دنیا آمده و همراه با خانواده‎‎اش در روستای قوچه سو از توابع شهرستان «مراوه تپه» یکی از مناطق محروم استان گلستان زندگی میکند.

- آیسل اَمری دختربچه 5 ساله ‎ای است که به صورت ژنتیکی با چشمانی بسته به دنیا آمده و همراه با خانواده‎‎اش در روستای قوچه سو از توابع شهرستان مراوه تپه یکی از مناطق محروم استان گلستان زندگی میکند.

آیسل برای بدست آوردن بخشی از بینایی خود تاکنون 3 بار عمل جراحی روی چشم‎هایش انجام داده است.

پس از انتشار تصاویر زندگی آیسل به همراه خانواده‎‎اش در گروه عکس خبرگزاری فارس، با پیگیری ‎های عکاس، کمک مردم خیّر و نیکوکار و دستور وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مراحل اولیه معاینه و درمان آیسل توسط دکتر سیدرضا غفاری در بیمارستان تخصصی فارابی تهران آغاز شد.

به گفته دکتر غفاری آیسل 5 ساله برای رسیدن به تنها آرزویش و بدست آوردن بخشی از بینایی خود باید به مرور و همزمان با بالا رفتن سن، چند عمل جراحی دیگر نیز انجام دهد.

تصاویر این گزارش تنها بخشی از مراحل انتظار و معاینه مقدماتی درمان آیسل است که به دلیل عدم صدور مجوز لازم و هماهنگی حراست بیمارستان، پوشش تصویری از سایر اقدامات و معاینه توسط دکتر غفاری امکان پذیر نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تصویری / مهدی بلوریان به سوی نور

گزارش تصویری / مهدی بلوریان به سوی نور