مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 17:402018-06-22اجتماعي

ظرفیت مرکز ماده 16 خراسان شمالی به 150نفر افزایش می یابد


مسئول هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به کمبود ظرفیت مرکز ماده 16 در خراسان شمالی گفت: با بررسی های صورت گرفته مقرر شد تا ظرفیت این مرکز از 50 نفر به 150نفر افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید نجیب حسینی ، در جلسه ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت ساماندهی آسیب های اجتماعی استان خراسان شمالی که با حضور وزیر کشور در بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه نرخ شیوع مصرف مواد مخدر در این استان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: دانش آموزان قشری موثر در کاهش نرخ شیوع مصرف مواد مخدر هستند و به همین دلیل مقرر شد تا از 70 هزار دانش آموز متوسطه خراسان شمالی 12 هزار نفر تحت برنامه های توانمندسازی قرار گیرند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های دائمی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری برنامه های بانشاط فرهنگی در 26 محله و چهار پارک اصلی از دیگر اقداماتی است که مقرر شد در این استان انجام شود.

همچنین از آنجایی که جامعه روستایی ممکن است از مرکز اقدامات پیش گیرانه دور باشد، تصمیم گرفته شد تا 50 خانه روستایی برای پیشگیری از اعتیاد در روستاها دایر شود.

حسینی با تاکید بر اینکه کشفیات مواد مخدر در استان 11 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: مقرر شد تا این رقم به 30 درصد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مرکز ماده 16 خراسان شمالی به 150نفر افزایش می یابد

ظرفیت مرکز ماده 16 خراسان شمالی به 150نفر افزایش می یابد