مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 16:152018-06-22سياسي

آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله «فرهنگ» جای می گیرد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمام آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله فرهنگ جای می گیرد پس متولیان فرهنگ تکلیف سنگینی بر دوش دارند و آحاد جامعه نیز نسبت به این معنا مسئول هستند.

- آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله فرهنگ جای می گیرد نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمام آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله فرهنگ جای می گیرد پس متولیان فرهنگ تکلیف سنگینی بر دوش دارند و آحاد جامعه نیز نسبت به این معنا مسئول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام اول تیرماه در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: باید در تحریم، سنگ اندازی دشمنان و مشکلات صبر کرد و جهادی عمل کرد و بدانید که به طور قطع به پیروزی خواهید رسید.

وی افزود: باید در این مسیر ثابت قدم بود و به وظیفه سیاسی و اجتماعی خویش عمل کرد که پروردگار به موقع آمریکا و صهیونیسم را از میان برمی دارد.

نکونام خاطرنشان کرد: این سنت پرودگار که نباید فراموش کرد و دشمنان را به علت انجام جنایات، قَدَر ندانید که به موقع نابود خواهند شد.

وی با بیان این که اول تیرماه روز اصناف است، گفت: این گروه دارای نقاط مثبت و ارزشمند هستند که باید مورد توجه واقع شوند و در جمع آنان و با گفت وگو با این گروه، برخی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله «فرهنگ» جای می گیرد

آنچه برای رسیدن به تعالی جامعه نیاز است در مقوله «فرهنگ» جای می گیرد