مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 14:202018-06-22اقتصادي

مدیریت اقتصاد با زور ممکن نیست


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت اقتصادی در دنیا با حربه زور و بگیر و ببند ممکن نیست و هیچ کشوری با این فرآیند نتوانسته بازار خود را کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز اکبریان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: ما در مجلس و در بودجه 97 یک هزار و 500 میلیارد تومان مشوق صادراتی مصوب کردیم که دولت باید در پرداخت آن به سرعت وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه از محل هدفمندی یارانه ها دولت را موظف کردیم تا 5 هزار میلیارد تومان در راستای حمایت از تولید اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: قانون رفع موانع تولید و همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده تا بتوانیم بحران های احتمالی را رفع کنیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قالب کمیسیون تولید ملی و در ارتباط با ارز جلسه مشترکی را با سیف و کرباسیان برگزار کرده و هفته آینده این نشست ها را ادامه خواهیم داد، گفت: واحدهای تولیدی ما در ثبت سفارش با مشکلاتی روبرو هستند و برخی نیز گله مند این هستند که این ثبت سفارش ها بیشتر در ارتباط با کالاهای وارداتی است که ما از مسئولان خواستیم تا گزارشی از سامانه نیما ارائه کنند تا برخی از ابهامات در این حوزه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اقتصاد با زور ممکن نیست

مدیریت اقتصاد با زور ممکن نیست