مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 12:102018-06-22حوادث

دستگیری سارقان دوچرخه نوجوانان در نازی آباد


رییس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری سارقان معتادی که اقدام به سرقت از نوجوانان در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.

- سرهنگ رسول جهانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش حوالی ساعت 22:30 یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد که دوچرخه گرانقیمت فرزندش از مقابل گیم نتی در محله نازی آباد ربوده شده است که در همین راستا ماموران کلانتری 130 نازی آباد به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل کلانتری در محل گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که پسری 12 ساله دوچرخه یک میلیون تومانی خود را مقابل گیم نتی گذاشته به داخل رفته اما هنگام خروج متوجه سرقت دوچرخه خود شده که بلافاصله با پدرش تماس گرفته و پدر این نوجوان نیز پلیس را در جریان سرقت قرار داده است.

رییس کلانتری 130 نازی آباد اضافه کرد: تحقیقات ماموران در محل آغاز شده و آنان با استفاده از بانک های اطلاعاتی خود به سارقی که قبلا هم سابقه سرقت دوچرخه در همین محدوده را به همین شیوه داشته مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه این فرد در محله خزانه بخارایی مراجعه کردند.

جهانی با اشاره به مراجعه ماموران به محل سکونت این فرد افزود: ماموران در مورد سرقت این فرد را مورد سوال قرار دادند که این فرد به کل ماجرا را تکذیب کرد اما در همان زمان اظهارات ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان دوچرخه نوجوانان در نازی آباد

دستگیری سارقان دوچرخه نوجوانان در نازی آباد