مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 10:562018-06-22سياسي

از ورشکستگی صنعت هتلداری در کردستان تا اسکان مسافران در مدارس


ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز و تعطیلات تابستان متولیان و مسوولان امر را برآن می دارد تا زمینه اسکان مهمانان را فراهم کنند و لحظاتی توأم با آرامش و رفاه را برای مسافران به ارمغان آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رسم مهمان نوازی کردستانی ها همیشه آوازه خاص و عام بوده است، از روزهای بارانی مریوان در چند سال گذشته که مسافران اسکان یافته در پارک ها را غافلگیر کرد و مهربانی مردم این شهرستان با دعوت از مسافران شهرشان به منازل گرفته تا تشکیل ستادهای اسکان در ایام نوروز و ایام تابستان توسط متولیان امر زمینه مهمان نوازی را در کردستان همانند سایر نقاط کشور فراهم کرده است.

رد پای مهمان نوازی در شهرها و روستاهای کردستان غوغا می کند، روستاهایی که با راه اندازی خانه های بوم گردی گردشگر می پذیرند و اسکان می دهند و شهرهایی که علاوه بر فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها با تجهیز مدارس زمینه حضور گردشگران و مهمانان را دوچندان می کنند.

با پایان یافتن کلاس و امتحانات مدارس آموزش و پرورش کردستان به عنوان یکی از نهادهای متولی در اسکان مهمانان فعالیت خود را آغاز می کند و با تجهیز مدارس زمینه پذیرش و اسکان مسافران را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورشکستگی صنعت هتلداری در کردستان تا اسکان مسافران در مدارس

از ورشکستگی صنعت هتلداری در کردستان تا اسکان مسافران در مدارس