مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 10:212018-06-22اقتصادي

اعمال افزایش قیمت 10 درصدی بلیت قطار از ابتدای تابستان


عضو هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی گفت: افزایش 10 درصدی قیمت ها از ابتدای تابستان تایید و نرخ جدید بلیت در تمام تمام مسیر های ریلی از امروز اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شیخ طاهری در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل ونقل ریلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: قیمت بلیت قطار های مسافری آخرین بار در سال 94 در کشور افزایش یافت و با توجه به تورم و رشد هزینه های شرکت های ریلی از جمله دستمزد ها و قیمت قطعات و تجهیزات افزایش قیمت بلیت قطار های مسافری اجتناب ناپذیر بود.

وی با بیان این که شرکت های ایرانی پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت ها را ارائه داده بودند، اما سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با 10 درصد موافقت کرد، یادآور شد: در نهایت با افزایش 10 درصدی قیمت ها از ابتدای تابستان نرخ جدید بلیت در تمام تمام مسیر های ریلی اعمال می شود.

عضو هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی با بیان این که حاشیه سود شرکت های ریلی بسیار اندک است، اظهارداشت: در صورتی که این افزایش قیمت های اعمال نمی شد، شرکت های ریلی بسیار زیانده می شدند، حتی تراز مالی برخی از شرکت ها منفی می شد.

شیخ طاهری به متوسط اشغال صندلی قطار های مسافری در کشور اشاره کرد و گفت: ضریب اشغال صندلی قطار های مسافری در کشور به طور متوسط کمتر از 70 درصد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال افزایش قیمت 10 درصدی بلیت قطار از ابتدای تابستان

اعمال افزایش قیمت 10 درصدی بلیت قطار از ابتدای تابستان