مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 09:112018-06-22ورزشي

تصاویری از آخرین شب قدر مرحوم حجت الاسلام موسوی حسینی


مرحوم موسوی حسینی با وجود کسالتی که داشت همراه با نمازگزاران مسجد فائق به احیای شب قدر پرداخت و شخصاً مراسم قرآن به سر گرفتن را انجام داد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی عصر روز گذشته (پنج شنبه 31 خرداد ماه) پس از حدود یک سال بیماری در بیمارستان مهر تهران به دیار حق شتافت.

او که در سال های آخر عمر، امامت جماعت مسجد فائق در خیابان 17 شهریور را نیز بر عهده داشت، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه از دیگر مسئولیت های آن مرحوم بود.

آخرین حضور وی در مسجد فائق به سه روز گذشته برمی گردد.

حجت الاسلام موسوی حسینی با وجود کسالتی که در یک سال گذشته داشت، در احیای شب قدر ماه مبارک رمضان گذشته حضور یافت و شخصاً مراسم قرآن به سر گرفتن را انجام داده است.

در ادامه تصاویری از آخرین شب قدر حسینی اخلاق در خانواده می آید:     به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مراسم تشییع این استاد اخلاق امروز صبح (جمعه اول تیرماه) از مسجد فائق واقع در خیابان 17 شهریور، پایین تر از ایستگاه ورزشگاه، خیابان شهید فیاض بخش برگزار می شود و قرار است پیکر او در کنار مضجع شریف حضرت عبدالعظیم (ع) به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از آخرین شب قدر مرحوم حجت الاسلام موسوی حسینی

تصاویری از آخرین شب قدر مرحوم حجت الاسلام موسوی حسینی