مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 09:102018-06-22بين الملل

رایزنی نمایندگان ترامپ با امیر قطر و سیسی درباره "معامله قرن"


فرستادگان رییس جمهوری آمریکا در ادامه رایزنی های خود با سران منطقه درباره آنچه "معامله قرن" خوانده می شود، با امیر قطر و رییس جمهوری مصر دیدار و گفت وگو کردند.

- رایزنی نمایندگان ترامپ با امیر قطر و سیسی درباره "معامله قرن" فرستادگان رییس جمهوری آمریکا در ادامه رایزنی های خود با سران منطقه درباره آنچه "معامله قرن" خوانده می شود، با امیر قطر و رییس جمهوری مصر دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کاخ سفید از دیدار جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به همراه جیسون گرینبلات، نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خبر داد.

بر اساس این بیانیه، جارد کوشنر و گرینبلات در دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی درباره افزایش همکاری ها بین دو کشور و "تلاش های دولت ترامپ برای تسریع و پیشرفت صلح بین اسراییلی ها و فلسطینیان" بحث و رایزنی کردند.

از سوی دیگر، رییس جمهوری مصر در دیداری با داماد و مشاور ارشد ریاست جمهوری آمریکا و فرستاده ویژه آمریکا در روند صلح خاورمیانه درباره مسأله فلسطین و روابط دوجانبه قاهره و واشنگتن بحث و رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نمایندگان ترامپ با امیر قطر و سیسی درباره "معامله قرن"

رایزنی نمایندگان ترامپ با امیر قطر و سیسی درباره "معامله قرن"