مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 23:412018-06-21ورزشي

لحظات فوتبالی دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی/ دانشجویان کرمانشاهی پیشگو شدند!


این روز ها تب فوتبال در میان جوانان داغ است و با وجودی که دانشجویان این روز ها درگیر امتحانات شده اند؛ اما فوتبال نیز آن ها را درگیر کرده است و تلاش می کنند زمان خود را بین امتحانات و فوتبال قسمت کنند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باز هم با آغاز مسابقات جام جهانی، دانشجویان علافه مند به بازی فوتبال، استرسی دو برابر را تجربه می کنند و به نوعی سردرگم می مانند که برای نتایج امتحان و مطالعه دروس سخت و آسان مضطرب باشند و یا برای نتایج پرهیجان مسابقات فوتبال در تیم های مورد علاقه شان.

بخصوص تیم ملی فوتبال کشورمان که برای پنجمین بار است که به جمع 22 تیم شرکت کننده پیوسته است.

تقارن این روزهای پرهیجان نیز جدا از جو پراسترسی که برای دیدن نتایج بازی های تیم ملی کشورمان دارد، مانند یک آهنربا عمل کرده و گویی با نیروی جاذبه ای که دارد، دانشجویان درگیر امتحانات را برای دیدن مسابقات 90 دقیقه ای به پای تلوزیون می کشاند.

تماشای فوتبال در دانشگاه گیلان دانشجویان خوابگاهی تماشای دسته جمعی دیدار های جام جهانی را فرصتی مغتنم می دانند برای ساعتی رها شدن از تمام دغدغه ها و دلمشغولی هایشان؛ در واقع دانشجویان خوابگاهی در تلاشند تا برای ساعتی هم که شده، کمی از واقعیت های پیرامون زندگی خود فاصله بگیرند و صرفا لذت ببرند؛ اما این اتفاق زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظات فوتبالی دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی/ دانشجویان کرمانشاهی پیشگو شدند!

لحظات فوتبالی دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی/ دانشجویان کرمانشاهی پیشگو شدند!