مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 19:062018-06-21سياسي

سرمقاله/ واکنش خط حزب الله به نامه درخواست مذاکره با ترامپ


در سر مقاله شماره صدوسی وهشتم خط حزب الله به وادادگی عده ای در مقابل شیطان کبیر اشاره شده و در آن آمده است: 16 سال بعد از مجلس ششم، بار دیگر عده ای با نگارش نامه، - خواهان وادادگی در مقابل آمریکا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس"، در سر مقاله شماره صدوسی وهشتم خط حزب الله به وادادگی عده ای در مقابل شیطان کبیر اشاره شده و در آن آمده است: 16 سال بعد از مجلس ششم، بار دیگر عده ای با نگارش نامه، خواهان وادادگی در مقابل آمریکا شدند.

سرمقاله این شماره خط حزب الله با عنوان در زمین شیطان منتشر شده که در ذیل متن آن منتشر می شود: اول.

بعضی در دلِ خود احساس ضعف می کنند، یا چشم غرّه های آمریکا آنها را می ترساند، یا وعده های آمریکا و امثال آمریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب می کند؛ لذا به سمت آمریکا می کشند.

آن گاه ملت و جوانان مؤمن و مدیران باایمان و باصفای کشور را متّهم می کنند که اینها نمی توانند؛ بنابراین ناچاریم برویم تسلیم آمریکا شویم! 1/3/81 این جمله ای است که رهبر انقلاب یک روز بعد از نامه ی نمایندگان مجلس ششم، موسوم به نامه ی جام زهر خطاب به ایشان بیان کردند.

ماجرا از این قرار بود که با حمله ی آمریکا به افغانستان، عده ای از سیاسیون و جریان های سیاسی، با این تحلیل اشتباه که بعد از افغانستان، نوبت حمله ی آمریکا به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمقاله/ واکنش خط حزب الله به نامه درخواست مذاکره با ترامپ

سرمقاله/ واکنش خط حزب الله به نامه درخواست مذاکره با ترامپ