مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 19:002018-06-21سياسي

اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات برگزیده شدند


اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات با رای اعضای انجمن انتخاب شدند.

بر این اساس رضا قوی فکر، محمد بلوری، علی اکبر قاضی زاده، بهروز بهزادی و مسعود مهاجر که هیات موسس این انجمن بودند، - به عنوان هیات مدیره نیز برگزیده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین مجمع عمومی انجمن پیشکسوتان مطبوعات عصر امروز (31 خرداد ماه) با حضور جمع زیادی از روزنامه نگاران باسابقه در کوی نویسندگان برگزار شد.

در ابتدای مراسم رضا قوی فکر به عنوان دبیر و سخنگوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات به بیان توضیحاتی درباره اهداف تاسیس این انجمن پرداخت و از اقداماتی که در سه سال گذشته در این انجمن صورت گرفته است، سخن گفت.

سپس علی اکبر قاضی زاده، محمد بلوری، بهروز بهزادی، مرتضی شادمانی، مسعود مهاجر، ابراهیم رستمیان، ناصر بزرگمهر، هوشنگ اعلم و مسعود شهامی پور به عنوان اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات از اهداف اصلی این انجمن و لزوم فعالیت آن در فضای رسانه ای امروز سخن گفتند.

مسعود مهاجر در سخنانی کوتاه مهمترین هدف تاسیس انجمن پیشکسوتان مطبوعات را انتقال تجربیات روزنامه نگاران باسابقه به سل جوان دانست.

علی اکبر قاضی زاده نیز یادآور شد: این انجمن در راستای ترمیم آبرو و حیثیت روزنامه نگاران که متاسفانه در سال های اخیر به شدت آسیب دیده، تشیکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات برگزیده شدند

اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات برگزیده شدند