مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 18:562018-06-21پزشكي

درخواست وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو: لیست و قیمت دارو های کشور را منتشر کنید


تیم های نظارتی و تعزیراتی فعال تر شده اند و سامانه 190 وزارت بهداشت نیز آماده دریافت گزارش تخلفات حوزه بهداشت، درمان و دارو است.

- درخواست وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو: لیست و قیمت دارو های کشور را منتشر کنید " وزیر بهداشت گفت: تیم های نظارتی و تعزیراتی فعال تر شده اند و سامانه 190 وزارت بهداشت نیز آماده دریافت گزارش تخلفات حوزه بهداشت، درمان و دارو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت اظهار داشت: در شرایطی که وضعیت بازار نابسامان است، ممکن است افرادی قصد سوء استفاده و سودجویی داشته باشند و این در حالی است که افرایش قیمت دارو در سال جاری بیشتر از 9 درصد نخواهد بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی از راه های پیشگیری از بروز تخلفات در حوزه دارو این است که سازمان غذا و دارو، لیست دارو ها و قیمتی که باید در بازار به فروش برسد را به مردم اعلام کند تا مردم علاوه بر گزارش تخلفات به سامانه 190 وزارت بهداشت، بتوانند با مراجعه به سایت سازمان غذا و دارو از قیمت دارو ها آگاهی پیدا کنند تا از سودجویی و اجحاف به مردم جلوگیری شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه با متخلفان و سودجویان در حوزه دارو، برخورد های قانونی لازم انجام خواهد شد، از تشدید نظارت های وزارت بهداشت در این حوزه خبر داد و گفت: تقاضا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو: لیست و قیمت دارو های کشور را منتشر کنید

درخواست وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو: لیست و قیمت دارو های کشور را منتشر کنید