مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 17:262018-06-21اقتصادي

تحول اقتصادی با تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون ایجاد خواهد شد


تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون می تواند تحول بزرگ اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی، عصر پنجشنبه در بازدید از مناطق مرزی گلستان، اظهار کرد: با گذشت و فداکاری می توان اختلافات را در پروژه های بزرگ برطرف کرد.

وی با بیان این که منافع مردم بر منافع دولت رجحان دارد، افزود: علیرغم در نظر گرفتن قوانین و مقررات، همکاری و تعامل با بخش خصوصی را نباید فراموش کرد.

رحمانی فضلی از لزوم واگذاری بندر خشک به بخش خصوصی گفت و تصریح کرد: استاندار گلستان باید پیگیر پروژه های مهم استان باشد و در هر پروژه ای که احساس می شود با همراهی بخش خصوصی سریع تر به نتیجه می رسد، این بخش فراموش نشود.

وزیر کشور به ترکیب جمعیتی مختلف استان گلستان اشاره کرد و گفت: همدلی و وحدت مثال زدنی بین مردم استان با انقلاب اسلامی وجود دارد و این وظیفه دولت را در قبال این مردم سنگین تر می کند.

رحمانی فضلی ادامه داد: تلاش دولت بر خدمات رسانی به مردم است؛ در همین راستا اقدامات مهمی در دست انجام بوده که امیدواریم نتایج قابل قبولی را در پی داشته باشد.

وی با بیان این که مشکل آب کشور اگر بحرانی تر نشود، بهتر هم نخواهد شد، اضافه کرد: در حوزه کشاورزی باید روش های خود را تغییر دهیم؛ باید کشت گلخانه ای، آبیاری نوین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی با تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون ایجاد خواهد شد

تحول اقتصادی با تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون ایجاد خواهد شد