مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 15:002018-06-21پزشكي

مدیرکل بهزیستی استان: کارفرمایان، معتادان بهبود یافته را سرکار نمی برند


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از "گل" به عنوان دومین ماده مخدر مصرفی در کرمانشاه یاد کرد که برخی به اشتباه تصور می کنند اعتیادآور نیست.

- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از "گل" به عنوان دومین ماده مخدر مصرفی در کرمانشاه یاد کرد که برخی به اشتباه تصور می کنند اعتیادآور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر امید قادری در نشست خبری که امروز (31 خرداد) و در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر (5تیر) برگزار شد، گفت: در بحث اعتیاد مهمترین مسئله پیشگیری است که هم موفقیت بیشتری دارد و هم هزینه های درمان را کاهش می دهد که در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی مقابله با اعتیاد را نیازمند همکاری دستگاه های مختلف عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و تاکید کرد: خوشبختانه با انسجام خوبی که در این شورا ایجاد شده و بر اساس شیوع شناسی که اخیرا درباره مصرف مواد مخدر استان های کشور اعلام شده، کرمانشاه از گروه استان های با مصرف بالا خارج و وارد گروه استان های با مصرف متوسط شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این به معنای خوب بودن وضعیت اعتیاد در کرمانشاه نیست و حتی وجود یک فرد معتاد هم برازنده جامعه ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان: کارفرمایان، معتادان بهبود یافته را سرکار نمی برند

مدیرکل بهزیستی استان: کارفرمایان، معتادان بهبود یافته را سرکار نمی برند