مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:562018-06-21اقتصادي

تصویب قانون حمایت از حقوق افراد معلول/ افزایش دریافتی کارکنان بهزیستی


قائم مقام رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، از تغییر وضعیت معیشتی و ارتقای دریافتی کارکنان بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرم آباد، پهبد پورشبانان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد متولی مسائل اجتماعی تکالیف بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه اورژانس اجتماعی در سطح تمامی شهرهای با جمعیت بیش از 50 هزارنفر ازجمله اهداف سازمان بود و از ابتدای سال 96 تا پیش از پایان نیمه اول همان سال بیش از 160 مرکز در سطح شهرهای مربوطه به بهره برداری رسید.

قائم مقام رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح بررسی ذخیره ژنتیکی زوج های جوان، افزود: در راستای جلوگیری از تولد کودکان توام با معلولیت مادرزادی، از ابتدای اجرای طرح ذخیره ژنتیکی بیش از 300 هزار زوج متقاضی ازدواج مورد بررسی قرار گرفت.

پورشبانان تصریح کرد: در راستای برنامه های پیش گیرانه و مداخلات به هنگام و کاهش فقر مطلق شاهد آن هستیم که علی رغم تمام تنگناهای اقتصادی دولت، اعتبارات بسیار مناسبی برای بهزیستی کشور دیده شده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته همواره میزان رشد بودجه سالیانه سازمان بهزیستی نسبت به سایر دستگاه های اجرایی کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون حمایت از حقوق افراد معلول/ افزایش دریافتی کارکنان بهزیستی

تصویب قانون حمایت از حقوق افراد معلول/ افزایش دریافتی کارکنان بهزیستی