مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:152018-06-21اقتصادي

آب های گرم، چاه های نفت اردبیل محسوب می شوند


آب های گرم در این استان چاه های نفت برای اهالی منطقه محسوب می شوند و باید به تحول و تحرک این استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد تسهیل در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما امسال اصلی ترین محور کار خود را در قالب حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد 20 هزار شغل قرار دادیم و بر این باوریم به رغم سهمیه 7 تا 8 هزار نفری برای این استان به راحتی می توانیم با این استعداد و توانمندی به 20 هزار فرصت شغلی دست یابیم.

وی بخش عمده ای از این ایجاد فرصت های اشتغال را در حوزه گردشگری، خدمات و صنایع تبدیلی و تکمیلی توصیف و خاطرنشان کرد: قطعا تنها تاکید بر توسعه ما بخش صنعت نخواهد بود بلکه ما بالاتر از این موضوع آب های گرمی را داریم که به مانند چاه های نفتی در کشور می تواند برای ما ارمغان توسعه و تحول باشد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با طراحی 24 مرکز گردشگری در این استان و همچنین چهار پیست اسکی در مناطق مختلف و راه اندازی دانشکده آبدرمانی به راحتی می توانیم استان اردبیل را به قطب گردشگری سلامت و آبدرمانی تبدیل کنیم.

بهنامجو بیان کرد: به همین دلیل شعار زمستان بیدار اردبیل را مطرح کردیم تا گردشگری ما در زمستان پررونق تر از تابستان باشد و بتوانیم فضاهای توسعه ای را در این زمینه تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های گرم، چاه های نفت اردبیل محسوب می شوند

آب های گرم، چاه های نفت اردبیل محسوب می شوند