مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:152018-06-21حوادث

شناسایی و دستگیری عاملان واردکننده 200 تن گوشت فاسد و آلوده در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان وارد کننده 200 تن گوشت فاسد و آلوده در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عزیزاله ملکی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: پیرو اخبار واصله و رصد اطلاعاتی و اعلام سازمان دامپزشکی استان مبنی بر ورود غیرمجاز گوشت های منجمد خارج از شبکه دامپزشکی از شرق استان و نگهداری آن ها در 3 سردخانه در بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده و انجام استعلامات از مرکز، مشخص شد پروانه های حمل بهداشتی ارائه شده این گوشت ها فاقد اعتبار بوده است.

سردارملکی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید میدانی مشخص شد که برچسب های موجود روی بسته های محصولات گوشتی از نظر تاریخ، تعداد و وزن با محتوای موجود در بسته بندی کاملاً مغایرت داشته و از لحاظ خصوصیات ارگانیکی و ظاهری نیز با گوشت های مجاز وارداتی هیچ گونه همخوانی ندارند و همچنین اسناد گمرکی ارائه شده این محموله نیز از طریق گمرک تایید نشده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده، نمونه ای از این گوشت ها جهت انجام آزمایش به اداره دامپزشکی استان ارجاع که در نتیجه آزمایش مشخص شد که این گوشت ها به هیچ عنوان قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری عاملان واردکننده 200 تن گوشت فاسد و آلوده در هرمزگان

شناسایی و دستگیری عاملان واردکننده 200 تن گوشت فاسد و آلوده در هرمزگان