مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 13:402018-06-21سياسي

اجازه نخواهیم داد دشمنان کارشان را پیش ببرند


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که « طرح جنایتکارانه دشمنان ملت ایران را آب دیده تر می کند»، گفت: با به هم زدن مرزها 100 سال دیگر درگیری به منطقه تحمیل می شود.

- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که طرح جنایتکارانه دشمنان ملت ایران را آب دیده تر می کند ، گفت: با به هم زدن مرزها 100 سال دیگر درگیری به منطقه تحمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی صبح روز پنجشنبه در سیزدهمین کنگره جغرافیایی ایران که به میزبانی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد با بیان این که امنیت یک مقوله به هم پیوسته است ، اظهار کرد: امنیت و دفاع با جغرفیا یک ارتباط بسیار نزدیک دارند و در طول تاریخ به خوبی شاهد این موضوع بوده ایم.

وی با بیان ا ین که توسعه نیز به هم پیوسته است ، افزود: نمی شود یک جزیره ای در جایی توسعه پیدا کند و تصور کنیم که می شود بقیه را در توسعه نیافتگی نگه داشت و در عین حال در آسایش و امنیت بود که امکانپذیر نیست به ویژه در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که یک موقعیت ممتاز و ژئوپلوتیک دار د.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در 100 سال گذشته تحت تأثیر تقسیمات جغرافیایی بعد از جنگ جهانی اول و فروپاشی عثمانیان قرار داشته است ، تصریح کرد: تمام جنگ هایی که در این 100 ساله اتفاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد دشمنان کارشان را پیش ببرند

اجازه نخواهیم داد دشمنان کارشان را پیش ببرند