مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 13:112018-06-21حوادث

جزییات درگیری شب گذشته مرزبانان با اشرار مسلح


فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 2 درگیری مسلحانه از شهادت 2 تن از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: شب گذشته سوداگران مرگ با حمایت و پشتیبابی آتش معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرق کشور و از دو منطقه زابل و زاهدان به صورت همزمان وارد کشور کنند که مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل و زاهدان جانانه در مقابل آنها ایستادگی کردند.

وی افزود: در این درگیری ها که معاندین، سوداگران مرگ را با سلاح های نیمه سنگین حمایت و پشتیبانی می کردند، رزمندگان مرزبانی با شجاعت و غیرت وصف ناشدنی و اجرای آتش سنگین علیه آنها، توانستند توان رویارویی را از سوداگران مرگ و معاندین سلب و آنها در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این دو عملیات مرزبانان سیستان و بلوچستان موفق شدند 911 کیلو و 450 گرم تریاک، 200 کیلوگرم هرویین و 17 کیلو و 550 گرم مرفین به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین و تجهیزات نظامی و مخابراتی از قاچاقچیان و معاندین کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری شب گذشته مرزبانان با اشرار مسلح

جزییات درگیری شب گذشته مرزبانان با اشرار مسلح