مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 13:052018-06-21دانش

تأسیس گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کوت عراق توسط دانشگاه فردوسی


طی تفاهم نامه ای گروه زبان و ادبیات فارسی و آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه کوت عراق با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد تأسیس شد.

- تأسیس گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کوت عراق توسط دانشگاه فردوسی طی تفاهم نامه ای گروه زبان و ادبیات فارسی و آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه کوت عراق با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد تأسیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، براساس این تفاهم نامه همکاری که به امضای دکتر احسان قبول مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه و دکتر علی زوین رییس دانشگاه کوت عراق رسید، دکتر طالب الموسوی رییس هیأت امنا دانشگاه کوت به دانشگاه فردوسی مشهد سفر کرد و براساس مذاکرات انجام شده قرارداد همکاری اجرایی میان دکتر طالب الموسوی و دکتر عبداله رادمرد رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی به امضا رسید.

براساس این قرارداد بنا شد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی چهار دانش آموخته دکتری زبان و ادبیات فارسی و چهار دانش آموخته دکتری آموزش زبان انگلیسی را به دانشگاه کوت معرفی کند تا پس از کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم عراق، این دو گروه آموزشی در دانشگاه کوت عراق تأسیس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کوت عراق توسط دانشگاه فردوسی

تأسیس گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کوت عراق توسط دانشگاه فردوسی