مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 12:152018-06-21اقتصادي

6 سال حبس برای اختلاس 800 میلیون تومانی در استان مرکزی


رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که «جمعیت زندانیان استان کنترل می شود» گفت: میزان بازگشت مجدد زندانیان به زندان، هم اکنون به 6 درصد رسیده است.

- رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که جمعیت زندانیان استان کنترل می شود گفت: میزان بازگشت مجدد زندانیان به زندان، هم اکنون به 6 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عبدالهی در نشستی با اهالی رسانه استان مرکزی با اشاره به بررسی پرونده های مفاسد اقتصادی در استان اظهار کرد: یکی از این پرونده ها در سازمان تامین اجتماعی استان مطرح است که یکی از کارمندان این سازمان که در یکی از شعب تامین اجتماعی اراک مسئولیت داشته به روش های مختلف در لیست هایی که پیمانکاران می آورند یا ارقامی که در آن ها چک صادر می شد، دستکاری کرده و نزدیک به 800 میلیون تومان اختلاس طی چند سال انجام داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته اداره اطلاعات این اختلاس را کشف و مسئله را در دادسرا مطرح کرد که کیفرخواست علیه این فرد و پنج نفر دیگر صادر شد.

پرونده این فرد منتهی به حکم شد و در دادگاه بدوی محکوم شناخته شد.

10 سال حبس و علاوه بر آن 2 سال حبس در رابطه با تحصیل مال نامشروع حکمی بود که برای فرد مذکور صادر شد ولی 5 نفر دیگر در دادگاه بدوی تبرئه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سال حبس برای اختلاس 800 میلیون تومانی در استان مرکزی

6 سال حبس برای اختلاس 800 میلیون تومانی در استان مرکزی