مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 12:062018-06-21اجتماعي

ثبت نام دانش آموز با اجاره نامه جعلی/ قصه پرغصه ثبت نام دانش آموزان و مصایب والدین


روزهای داغ تابستان هر سال با دغدغه ثبت نام دانش آموزان در مدارس تلاقی پیدا می کند و والدین با مشکلاتی همچون محدوده جغرافیایی، دریافت وجه یا اخذ تعهد کمک به مدرسه، - جابه جایی مدرسه و ثبت نام اجباری فرزندشان در مدرسه مورد نظرشان روبه رو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هر سال با آغاز فصل ثبت نام شاهد تکاپوی والدین برای نام نویسی فرزندانشان در مدارسی با کیفیت مطلوب هستیمt هرچند این مشکل بیشتر برای دانش آموزان پایه اول هر مقطع تحصیلی که باید وارد مدرسه ای تازه شوند، نِمود بیشتری دارد.

عمده شکایت والدین دانش آموزان از زمان شروع فصل ثبت نام مربوط به محدوده جغرافیایی برای مدارس دولتی است.

 مادر یک دانش آموز که برای ثبت نام به دبستانی در شمال مرکز استان مراجعه کرده با انتقاد از محدوده جغرافیایی تعیین شده به فارس می گوید: خانه ما آن سوی خیابان است و مدیر مدرسه نقشه ای که به دیوار اتاق نصب شده بود را نشان داده و گفته این محدوده ثبت نامی ما بوده و اگر خانه شما داخل محدوده است ثبت نام می کنیم و اگر نیستt باید در مدرسه دیگری ثبت نام کنید که آن مدرسه هم فاصله زیادی با خانه ما دارد.

پدر یک نو آموز نیز که با مشکل مشابهی مواجه است، می گوید: حالا مجبورم به پیشنهاد یکی از دوستانم فکر کنم و دنبال تهیه اجاره نامه غیرواقعی بروم و آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموز با اجاره نامه جعلی/ قصه پرغصه ثبت نام دانش آموزان و مصایب والدین

ثبت نام دانش آموز با اجاره نامه جعلی/ قصه پرغصه ثبت نام دانش آموزان و مصایب والدین