مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 11:502018-06-21بين الملل

موضوعات امنیتی، مرزی سیستان و بلوچستان و ایالت بلوچستان پاکستان


پنجمین نشست کمیته دائمی مشترک مرزی استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران و ایالت بلوچستان جمهوری اسلامی پاکستان در زاهدان برگزار شد .

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، محور مذاکرات صورت گرفته بین دو هیات را موضوعات مشترک امنیتی، مرزی، اقتصادی و اجتماعی بیان کرد .

غلامرضا گنجی افزود: افزایش اقدامات مشترک امنیتی برای تامین امنیت و پیشگیری از تردد و فعالیت گروه های تروریستی و باندهای شرارت، اجرای طرح های عمراتی از قبیل برق کشی به شش روستای منطقه ماشکیل، تامین امنیت بازارچه های مرزی، تسهیل و افزایش مراودات اقتصادی و مرزی از مهمترین موضوعات مورد مذاکره بیت هیات ایرانی و پاکستانی در این کمیته است .

رییس هیئت ایرانی با اشاره به حادثه تروریستی 14 ماه گذشته مرز میرجاوه که منجر به شهادت 9 مرزبان ایرانی و اسارت سرباز وظیفه به نام سعید براتی شده بود، اظهار داشت: برخورد جدی و مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری و باند های شرارت یکی از مهم ترین محورهای مورد تاکید از سوی هیئت ایرانی بود که از طرف پاکستانی خواسته شد در اسرع وقت نسبت به آزادسازی و بازگرداندن وی اقدام کنند .

هیئت پاکستانی به ریاست طریق رحمان رییس نیروی لویز ایالت بلوچستان پاکستان از مرز میرجاوه وارد کشورمان شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات امنیتی، مرزی سیستان و بلوچستان و ایالت بلوچستان پاکستان

موضوعات امنیتی، مرزی سیستان و بلوچستان و ایالت بلوچستان پاکستان