مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 10:312018-06-21سياسي

اختصاصی فارس/ طرح مجلس شورای اسلامی برای «مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم»


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی «طرح مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم» در پارلمان تهیه و تدوین شد.

- طرح مجلس شورای اسلامی برای مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم در پارلمان تهیه و تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم در پارلمان تهیه و تدوین شد.

در همین زمینه، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، ضمن تایید این خبر گفت: امروز زمان آن است که نمایندگان خانه ملت برای حمایت از حقوق مردم قوانینی تصویب کنند که خلاهای قانونی را پر کند.

وی افزود: ما درباره پولشویی و پول های ناسالم قوانینی داریم اما این قوانین نیاز به مصوبات دیگری هم دارند تا کامل شوند؛ در همین راستا طرحی را تهیه و تدوین کردیم تا قوانین محکم و درستی در این زمینه داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین با تاکید بر اینکه FATF بایگانی می شود، تاکید کرد: حمایت از مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم ازجمله مباحثی است که در این طرح به آن توجه شده و مباحث مرتبط با آن در طرح گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس/ طرح مجلس شورای اسلامی برای «مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم»

اختصاصی فارس/ طرح مجلس شورای اسلامی برای «مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم»