مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 09:352018-06-21فرهنگي

جشنواره کوچ عشایر اقوام ایران زمین در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره کوچ عشایر با حضور بیش از 8 استان در پارک ولایت شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمود باقری چهارشنبه شب در آیین افتتاح جشنواره کوچ عشایر اقوام ایران زمین در پارک ولایت یاسوج افزود: این جشنواره به مدت سه شب برقرار خواهد بود و ظرفیت ها، آیین ها و آداب و رسوم عشایر در قالب این جشنواره ارائه می شود .

وی اظهار کرد: ارائه ظرفیت ها و پتانسیل های استان به ویژه ظرفیت های عشایری و گردشگری استان به سایر مناطق کشور از دیگر هدفگذاری های برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره عشایر با برند کوچ عشایر با همکاری کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، استانداری و شهرداری یاسوج، خاطرنشان کرد: سیاه چادرهایی به طول 180 متر در این جشنواره میزبان علاقه مندان به فرهنگ عشایری است .

باقری هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت ها و توانمندی های عشایر عنوان و تصریح کرد نمایش آیین های عشایری، موسیقی عشایری، غذای عشایری و تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان عشایر و خانواده های شهدای عشایر از مهم ترین محورهای این جشنواره است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کوچ عشایر اقوام ایران زمین در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

جشنواره کوچ عشایر اقوام ایران زمین در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد