مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 08:002018-06-21دانش

باقی ماندن سامانه ناوبری ماهواره دانشگاه خواجه نصیر در فاز آزمایشگاهی!


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت دانشگاه در زمینه زیرسیستم های ماهواره ها گفت: پروژه "ستاره یاب نصیر" از جمله دستاوردهای دانشگاه در حوزه فضایی است که هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده و در مرحله توسعه فناوری .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت دانشگاه در زمینه زیرسیستم های ماهواره ها گفت: پروژه "ستاره یاب نصیر" از جمله دستاوردهای دانشگاه در حوزه فضایی است که هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده و در مرحله توسعه فناوری و آزمایشگاهی باقی است.

جعفر روشنیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص فعالیت های فضایی این دانشگاه گفت: این دانشگاه در حوزه فعالیت های فضایی پروژه هایی دارد که بیشتر این پروژه ها مربوط به زیرسیستم های فضایی می شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر در زمینه طراحی و ساخت ماهواره خاصی فعال نیست، ادامه داد: ولی در زمینه زیرسیستم های ماهواره ها از جمله سیستم های سنجش از دور، زیر سیستم های کنترل وضعیت و سازه فعال هستیم؛ ولی در پروژه ماهواره خاصی حضور نداریم و چنین پروژه ای به ما محول نشده است.

روشنیان پروژه "ستاره یاب نصیر" را از جمله دستاوردهای این دانشگاه در حوزه فضایی عنوان کرد و گفت : سامانه ستاره یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقی ماندن سامانه ناوبری ماهواره دانشگاه خواجه نصیر در فاز آزمایشگاهی!

باقی ماندن سامانه ناوبری ماهواره دانشگاه خواجه نصیر در فاز آزمایشگاهی!