مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 05:002018-06-21دانش

ضرورت راه اندازی رشته های دانشگاهی بر اساس نیازها


قائم مقام واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه نیازها و مشکلات در مناطق مختلف کشور با یکدیگر تفاوت دارند، لازم است در ایجاد و راه اندازی رشته ها به آمایش سرزمین، - آمایش آموزشی عالی، نیاز منطقه و مسئله محور بودن رشته ها توجه ویژه ای شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم عموعابدینی در نشست رؤسای واحدهای میزبان شعب واحد علوم و تحقیقات، با تاکید بر اینکه واحد علوم و تحقیقات و شعب آن باید از کیفیت یکسانی برخوردار باشند، افزود: با توجه به ظرفیت ها و امکانات گوناگون در واحد علوم و تحقیقات و شعب آن، که در مناطق مختلف کشور قرار دارند، اجرای طرح ها و پروژه های مشترک از جمله اقداماتی است که می توان بصورت مشترک انجام داد.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات، یکی از اهداف اصلی احیای دوباره شعب واحد علوم و تحقیقات را کیفی سازی و کمک به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پس از احیای شعب واحد علوم و تحقیقات، قرار نیست دانشگاه اقتصاد محور از محل شهریه دانشجو به عنوان هدف غایی و اصل در نظر گرفته شود؛ بلکه در احیای شعب علوم و تحقیقات باید به علم نافع، پژوهش و کارآفرینی توجه شود.

روند احیای شعب واحد علوم و تحقیقات دکتر سید یعقوب زراعت کیش مدیرکل حوزه ریاست واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست با ارائه گزارشی از رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی رشته های دانشگاهی بر اساس نیازها

ضرورت راه اندازی رشته های دانشگاهی بر اساس نیازها