مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 23:362018-06-20سياسي

پشت پرده حمایت منافقین و ضدانقلاب از رامین حسین پناهی


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، پشت پرده حمایت منافقین و ضدانقلاب از حسین پناهی را تشریح کرد و گفت: این افراد دلسوز حسین پناهی نبوده و حتی شناختی از خانواده وی هم ندارند، - بلکه به دنبال هدفی ناشناخته هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حقیقت امر این است که ماجرای دستگیری و حکم رامین حسین پناهی تداوم همان ناامنی های سال های دور کردستان است که گروهک های معاند تحت رهبری استکبار جهانی و رژیم بعث عراق انجام می دادند.

وی با اشاره به مشکلات امنیتی استان کردستان در آن زمان، اظهار داشت: توسعه نیافتگی کردستان ناشی از همان مشکلات امنیتی است.

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، نیروهای حاضر در کردستان در دوران ناامنی، توان اداره یک جبهه در جنوب و تعیین تکلیف جنگ را داشت.

سردار رجبی افزود: برنامه دشمن زمین گیر کردن نیروهای انقلابی در کردستان بود و مردم این استان بهتر از هرکس طعم تلخ جنایات این گروهک ها چشیده اند و آنها را نخواهند بخشید.

وی، بمباران دزلی، سروآباد، بانه، سنندج، مریوان و دیگر نقاط استان را تحت هدایت عوامل این گروهک ها عنوان کرد و گفت: بلدچی دشمن برای ترور افراد بی گناه در داخل استان هم همین افراد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حمایت منافقین و ضدانقلاب از رامین حسین پناهی

پشت پرده حمایت منافقین و ضدانقلاب از رامین حسین پناهی